14 Kasım 2011 Pazartesi

SEVİYORUM DE...


Sevdiğim, gözlerime baktığında içime işlemelisin, onu özledim. Kollarına aldığında içimde hissettirmelisin, özlemlerimizi. Öyle gülki hiç unutmayayım, hayatımızda sevgiden başka kimse girmesin, sevgimiz öyle bağlasınki bizi. Dünya sadece bize dönsün.

Sevmeyi özledim, sev beni, anlamı olmayan bağımlılık yap. Ben seni o kadar seveceğim ki sevginden üstün olacak. Unutturmayacak sevgim beni. Öyle öp ki, kıyamayacak kadar hafif olsun. Kıymayalım sevgimize, karşılıksız. Uzaktan seyredelim bazen birbirimizi bilelim ki uzaklaştığımızdada sevelim, sevebiliyormuşuz diye enerjimizi gönderelim. Ben seni öyle seviyorum ki, senin sevginden üstün. Toprakta da yanımda olmalısın, ahiretim de de. Çünkü sevmeyi biliyorum. Senin sevginden daha büyük.

Sevmek öyle güzel ki, yemek gibi, gülmek gibi, elmas gibi değerli birşey, onu yakaladın mı, üzülsende acıtmıyor çünkü sevmeyi sevilmeyi öğreniyorsun. Üz beni, kır beni, ama sevgini hissettir, o kadar açız ki sevgiye, benim sevdiğim gibi sev. Karşılıksız...

Sevmeyi biliyorum, ya siz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder